دوربين سوني RX0 Ultra Compact

فروشگاه پروشات ارائه دهنده دوربين سوني, osmo, دوربين ورزشي, لنز و ...

دوربين سوني RX0 Ultra Compact

۳ بازديد

مشخصات دوربين سوني RX0 Ultra Compact

  • خروجي ويدئوي 4:2:2 UHD 4K از طريق كابل HDMI
  • بدنه سبك از جنس Ultra-Compact
  • سنسور CMOS يك اينچي و 20 مگاپيكسلي
  • دوربين چند منظوره Timecode-Sync
  • قابليت داخلي ضبط ويدئوهاي 1080p60
  • لنز معادل Zeiss 24 ميلي متري با قطر روزنه f/4
  • قابليت ضبط MP4 و XAVC-S و AVCHD
  • قابليت كنترل از را دور از طريق اپليكيشن يا كنترل VPK
  • قابليت تعويض NTSC/PAL
  • بدنه ضدآب و ضدضربه
  • تكنولوژي تصويربرداري با كيفيت بالا در بدنه قوي و سبك Ultra-Compact
  • ضد آب، ضدضربه و ضد خردشدن
  • سنسور تصوير 15.3 MP RS CMOS
  • لنز با زاويه عريض ثابت ZEISS Tessar T* ، 24 ميلي متري f/4 با سرعت عكسبرداري تا 32000/1 ثانيه و قابليت عكسبرداري تا 16 فريم در ثانيه
  • قابليت فيلم برداري در حالت صحنه آهسته تا 40 برابر كاهش سرعت و عكس پروفايل (S-Log) و خروجي 4K HDMI
  • كنترل چندگانه دوربين از طريق Multi-View در دو حالت اتصال بي سيم و با سيم

دوربين سوني

توضيحاتي در مورد دوربين سوني RX0 Ultra Compact

 

دوربين سوني ضدآب و ضدضربه RX0 Ultra- Compact رونمايي شد. امروز يك روز شگفت انگيز براي شركت سوني مي باشد: شركت سوني به طور رسمي از دوربين ضدآب و ضدضربه Sony RX0 Ultra Compact خود با سنسور 1 اينچي و 21 مگاپيكسلي به همراه لنز 24 ميلي متري f/4 رونمايي كرد. قيمت آن 699،99 دلار آمريكا اعلام شده و سفارشات فروش از تاريخ 5 سپتامبر 2017 پذيرفته مي شوند.

با عكسبرداري Multi-unit و Multi-view يك تصويربرداري جديد و متفاوت را تجربه خواهيد كرد كه مشابه هيچ دوربين ديگري كه قبلا با آن كار كرده ايد نمي باشد. مدل جديد Sony RX0 كيفيت تصوير RX را با Ultra-Compact با طراحي ضدآب و قوي تركيب مي كند.

برلين، 31 آگوست 2017 – شركت سوني- پيشران در جهان در عرصه تصويربرداري ديجيتال و بزرگترين توليد كننده سنسور تصوير جهان- امروز از دوربين عكاسي جديد خود رونمايي كرد كه امكاناتي كاملا جديد به دنياي تصويربرداري امروز معرفي كرده است. دوربين RX0 با نام مدل DSC-RX0، كيفيت فوق العاده تصوير سري RX سوني را با قابليت هاي عكس و فيلمبرداري پيشرفته تركيب مي كند و در قالب يك مدل قدرتمند با يك بدنه Ultra-Compact عرضه مي كند.

اين مدل دوربين عكاسي سوني به منظور پا فراتر گذاشتن خلاقيت هاي فردي بر فراسوي محدوديت هاي فعلي طراحي شده است.

RX0 در تصويربرداري و ضبط فيلم دقيقا به همان اندازه اي كه به عنوان بخشي از يك دوربين چندمنظوره براي افزايش خلاقيت مورد استفاده قرار مي گرفت، در كار خود متخصص است. ابعاد كوچك و تنوع پذيري به توليدكنندگان اين امكان را مي دهد كه از روش هاي جديدي به چالش هاي عكسبرداري و فيلمبرداري نزديك شوند و در اين مسير هميشه از كيفيت بالاي خروجي هاي آن مطمئن باشند.

با وزني در حدود 3?9 انس و قابليت اندازه گيري عرض و عمق و ارتفاع به ترتيب 2?38 و 1?63 و 1?19 اينچ، RX0 به ما اين نكته را متذكر مي شود كه يك دوربين فشرده تا چه اندازه مي تواند كوچك و سبك باشد. اين مدل جديد هم مي تواند به طور مستقل و هم به عنوان بخشي از يك مجموعه دوربين عكاسي چندمنظوره براي استفاده در شرايط مختلف آب و هوايي شامل: هواي باراني، زير آب، فضاي محدود، هواي غبارآلود يا هر شرايط آب و هوايي ديگر مورد استفاده قرار گيرد.

 

تحريك كننده قدرت تجسم

دوربين هاي RX0 چندمنظوره در حالت هاي مختلف فيلمبرداري و ايجاد محتواهاي منحصر به فرد مانند نقطه زماني يا برش زماني يا هر روش توليد محتواي خلاقانه ديگر مي توانند مورد استفاده قرار بگيرند.

ضبط كننده راديويي بي سيم شركت سوني با نام FA-WRCM مي تواند به طور همزمان 15 RX0 را به هم متصل كند در حاليكه اپليكيشن موبايل PlayMemories توليد شركت سوني امكان اتصال 5 RX0 را در حالت بي سيم با دستگاه متصل شده فراهم مي كند.

عكسبرداري بي سيم با دوربين عكاسي چندمنظوره با قابليت اتصال اضافي به واحد هاي RX0 به هنگام اتصال نيز در حال بررسي مي باشد كه با هدف رونمايي در ژانويه 2018 پيگيري مي شود. براي افرادي كه به دنبال يك اتصال مطمئن با سيم هستند، جعبه كنترل دوربين اخيرا توليد شده و در ژانويه 2018 رونمايي خواهد شد.

 

بسته انرژي

مدل RX0 جديد شركت سوني داراي سنسور تصوير 15?3 MP Exmor RS CMOS و پردازشگر BIONZ X و لنز با زاويه عريض ZEISS Tessar T* ، 24 ميلي متري با لنز ثابت F4 به منظور دستيابي به وضوح تصوير بالا و اعوجاج كمتر در فرمت هاي JPEG و RAW و تمامي فرمت هاي ويدئويي مي باشد.

اين دوربين سوني مجهز به شاتر ضداعوجاج است كه مي تواند تا سرعت 1/32000 ثانيه و عكسبرداري پشت سر هم تا 16 فريم در ثانيه را پشتيباني كند كه تضمين مي كند حتي اشياي در حال حركت با سرعت بالا به زيبايي و با دقت شكار مي شوند. اندازه كوچك آن همچنين آن را به گزينه اي مناسب براي عكسبرداري هاي معمولي در خيابان و سفر تبديل كرده است.

مدل جديد RX0 تا عمق 10 متري به تنهايي ضدآب مي باشد و حتي تا عمق 100 متري به هنگام استفاده از محفظه MPK-HSR مي تواند مورد استفاده قرار گيرد. اين دوربين عكاسي در صورت افتادن از ارتفاع 2 متري ضد ضربه بوده و تا وزن 200 كيلوگرم را مي تواند بدون خرد شدن تحمل كند. اين قابليت ها باعث مي شود اين مدل دوربين عكاسي در شرايط سخت عكسبرداري شامل عكسبرداري در شرايط باراني ، غبارآلود و برفي دوام كافي داشته باشد كه دوربين هاي معمولي و سنتي قادر به تحمل آن نيستند.

 

برتري در ضبط ويدئو

به لحاظ فيلمبرداري مدل RX0 طيف وسيعي از قابليت هاي خلاقانه و قدرتمند شامل ضبط در حالت آهسته تا 960 فريم در ثانيه، خروجي 4K HDMI به يك ضبط كننده خارجي مانند MF و هماهنگ سازي فوكوس تا دستيابي به كيفيت دلخواه كه باعث افزايش كنترل بر عملكرد دوربين مي شود را ارائه مي دهد. اين دوربين عكاسي همچنين گزينه هاي عكس پروفايل S-Log را مشابه قابليت هاي Time Code/User Bit كه بسيار پركاربرد در عكسبرداري چندمنظوره مي باشند را ارائه مي دهد.


طيف وسيعي از لوازم جانبي

به منظور افزايش قابليت هاي بالقوه RX0 ، مجموعه گسترده اي از لوازم جانبي كه روش هاي جديد و متفاوت عكسبرداري را پشتيباني مي كنند در دسترس مي باشند. اين اقلام شامل محفظه VCT-CGR1 به منظور ارتقاي انعطاف پذيري، محافظ MPK-HSR1 به منظور ايجاد امكان استفاده از اين دوربين تا عمق 100 متري زير آب، محافظ كابل CPT-R1، محافظ لنز اضافي VF-SPR1، ست آداپتور فيلتر VFA-305R1، درپوش لنز و محافظ MC، پكيج باتري قابل شارژ NP-BJ1 و ست لوازم جانبي ACC-TRDCJ.

 

قيمت و در دسترس بودن

مدل جديد دوربين Compact RX0 در اكتبر 2017 به بازار عرضه خواهد شد و قيمت آن تقريبا 700 دلار آمريكا كه معادل 900 دلار كانادا است ، مي باشد.

 

براي خريد دوربين osmo بر روي كلمه دوربين osmo كليك نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.